30.01.2012

Det første stykke musik, dedikeret til en mand der trods sine 77 år må få alt, hvis han spørger.





(inden jeg begynder vil jeg bare gerne lige tilføje at jeg ikke er ude på blasfemisk opførsel, men er lidt bange for at med mit niveau, er det det ender med. Åh Leo, undskyld.)







Metamalerisk malplaceret
med ubehjælpelige lydebevægelser
behjælpelige englestemmer og mig selv
det er jo det det hele handler om

således venter jeg af hele mit hjerte
oppe i tårntoppen oppe i hårtotten sidder
alt det
jeg ved du venter på
jeg venter på du
beder om

således brænder alle de billeder
der findes af landskaber
jeg har skabt
mellem os således
brænder brønden jeg kastede dit kolde englelig i
sølvblå som om du ventede på mig

Og med Rapunzel i røret
ringer jeg kundeservice op
giver dem en overhaling med
tanken om
at det her er
og bliver aldrig
en disneyfilm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar