07.02.2012

Sport I

DER ER SÅ MEGET KVINDER IKKE FORSTÅR

En svedlugtende garniture følger med / stride ben på stribe/  fire på / de ryster fjerene og flasher hårpragten/ head and shoulders / ikke anderledes end så meget andet / humbug / som i muppetsshow en sen torsdag aften / der tilfældigvis også er natten før jul / der tilfældigvis ikke er hvid / der er tilfældigvis overvægt af hvide / i den form for salttransporterende / afrodisisk talkumsprinklet / lægmuskeldirrende / bold-triller-rant / og røde kort under rød himmel under røddøgn / og så skal man ikke bide skeer / eller løbe med sakse for den sags skyld / eller heade til en triller / jeg forestiller mig det er som at lægge en flyder / i overfladeskummet / når skoen klemmer / og piggene trevler den ellers så yndige kunstigt farvestrålende plæne / og så glæder jeg mig / til at se de svedspringende ansigtsovaler vride sig i dumhedens lille glæde / ja, jeg forstår det ikke / og måske en bar røv / eller en bar mave / i hvilken rækkefølge synes passende / i hvilken mund jeg nu end tager det i / og selvfølgelig ved jeg godt at det ikke er sådan som det fornemmes / selvfølgelig ved jeg godt at det ikke alt sammen er saltstruttende vidunderligheder og en to-tre hjerneceller der klasker sammen i en frydefuld fiasko /

(der er bare så meget kvinder ikke forstår)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar