06.02.2012

Associationsdigtning på tid, i sportens tegn

ÅNSGYL at jeg har været dårlig til at opdatere. Jeg har været ude for lands lov og ret i weekenden, og derfor har vi ikke fået opfyldt vores kvote med tre digte pr mand, pr uge. Det var ellers et smaddergodt oplæg hvis I spørger mig, og jeg ville gerne have udforsket det mere. Desværre kom livet i vejen. Min cykel er også blevet stjålet.

Nå men vi skal jo have et nyt emne og nye benspænd.
emnet er SPORT (med alt hvad dette ord nu engang kan indeholde)
og vi skal lave associationsdigtning på tid.
  • Hvert digt skal tage 10 minutter at skrive, hverken mere eller mindre
  • Digtet skal bæres af associationer (fx hvis jeg skriver fodbold og kommer til at tænke på ovaler, så er det det jeg skriver videre med)
  • Digtet skal til have en titel (denne tiledeles EFTER de 10 minutters digtskrivning)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar