12.03.2012

KRISE! + nye benspænd

Min computer vil ikke tage imod strøm. Overhovedet. Det betyder at jeg er svært hæmmet i det næste stykke tid, og jeg har kun min telefon som computer.
Anyways. Jeg LOVEDE at komme med nye benspænd, og jeg vil virkelig prøve:

Overordnet emne: børnesange/remser

- En børnesang eller -remse vælges
- den første deltager skriver sangen om med så mange synonymer som muligt (frit associeret, og gerne med brug af flere ord)
Den anden deltager skriver sangen om med så mange antonymer som muligt.
-Når det er gjort bytter vi, og den første skriver antonymer, den næste synonymer.

Obs: Det er vigtigt at det er den samme sang der bliver pillet ved, så sangene/remserne står i par.


Læserne er mere end velkomne til at gætte i kommentarfeltet, hvilken sang der er tale om. Der er self syg respekt, og drømme om waleskringle, til dem der gætter hurtigst ;)


Verstanden sie?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar